Økonomi assistent

Har du lyst til at arbejde med kreditor bogholderi, importafregninger og afstemninger i en innovativ produktionsvirksomhed, som også er en af Danmarks Bedste Arbejdspladser? Mekoprint søger en økonomi assistent til kreditorbogholderiet.

Om jobbet
Du kommer til at indgå i et team med 6 engagerede kolleger, hvor du får hovedansvaret for kreditorbogholderiet. Du løser kreditoropgaven i samarbejde med en kollega i teamet. Dine øvrige opgaver, som du vil få et selvstændigt ansvar for, vil bl.a. være:

  • Importafregninger
  • Afstemninger, deltage i måneds- og årsafslutninger.
  • Deltage i afdækning for omstilling.
  • Indgå i løsningen af øvrige opgaver i økonomi

Hvis du har lyst og erfaring vil du også kunne få forskellige analyse opgaver og opgaver forbundet med vores månedsrapportering. 

Vi arbejder i økonomisystemet IFS. Det vil være en fordel, men ikke er krav, at du har kendskab til dette.


Om dig
Det er vigtigt, at du har erfaring med de fleste af de ovennævnte arbejdsopgaver. Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • relevant uddannelse
  • gerne erfaring fra en international produktionsvirksomhed
  • solidt IT kendskab til MS Office og særligt Excel
  • taler og skriver dansk og engelsk


Du har det godt med, at du i det ene øjeblik sidder fordybet i en afstemning, at telefonen ringer i det næste øjeblik, og at en af dine kollegaer har brug for din hjælp i det tredje øjeblik. Du har lyst til at udfordre måden, vi plejer at gøre tingene på, og du er en ørn til at spotte, hvor vi kan optimere vores arbejdsmåder og processer.

Dit humør er højt, du er engageret i det, du laver, og du interesserer dig for din arbejdsplads og dine kollegaer.


Vi tilbyder
Et spændende og alsidigt job i en innovativ virksomhed, hvor vi prioriterer sundhed og udvikling.

Vi har et stort fokus på kontinuerligt at optimere vores måde at løse opgaverne på, så de er tidssvarende. Det gør jobbet alsidigt og udviklende.
Samtidigt er arbejdsmiljøet uformelt, og vi prioriterer trivsel og sundhed højt, bl.a. gennem daglig motion og en sund kantineordning.

Stillingen er deltids, men kan på sigt blive fuldtids - indenfor arbejdstiden: mandag - torsdag kl. 8 - 16.00, fredag kl. 8.00 - 15.30 på Hermesvej 2 i Støvring.

Tiltrædelse: efter aftale - senest 1. april 2020

Indsend ansøgning med CV og relevante referencer snarest og senest mandag den 17. februar 2020. Vi forventer at afholde samtaler i uge 9.
  
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte regnskabschef Palle Jensen
Tlf. 99 36 56 81 / 26 13 11 19 - paj@mekoprint.com

ANSØG

Kontakt Mekoprint